Motorna goriva

1. DG EURO- BAS EN 590

Dizel je visokokvalitetno gorivo koje zadovoljava najnovije Euro zahtjeve. Proizvod po svim zahtjevima kvalitete odgovara važećoj europskoj normi EN 590 i prvenstveno je namijenjen za vozila koja imaju visoko učinkovite sustave – katalitičke konvertere/pretvornike za smanjenje štetnih sastojaka u ispušnim plinovima.

2. BMB 95 BAS- EN 228

BMB 95 je visokokvalitetno gorivo u skladu s najnovijim EURO zahtjevima. Riječ je o bezolovnom motornom benzinu, u skladu zahtjevima važeće europske norme EN 228.

3. Lož ulje ekstra lako

Lož-ulje ekstra lako (LUEL) odlikuje se jednostavnom upotrebom, nezahtjevnim skladištenjem i dobrom iskoristivošću energije. Prikladno je za upotrebu u domaćinstvima, kao i za veće korisnike (škole, obdaništa i preduzeća). Spada u čistije, pouzdanije i ekonomičnije izvore energije.

4. BMB-98

BMB 98 je visokokvalitetno gorivo u skladu sa evropskom normom EN 228 za motorne benzine, a koji se od ostalih motornih benzina dostupnih razlikuje po vrijednosti oktanskog broja. Radi se o bezolovnom bezsumpornom motornom benzinu najviše oktanske razine (IOB/MOB najmanje 98/88) namijenjenom svim tipovima vozila u čijoj se tehničkoj specifikaciji preporučuje korištenje visokooktanskog motornog benzina, a posebno se to odnosi na motorna vozila novije generacije (motori s visokotlačnim ubrizgavanjem goriva). Zadovoljava zahtjev za ograničenjem tvari u ispušnim plinovima u skladu sa Euro V zahtjevom.

5. Aditivirani DG EURO

Paket aditiva za dizelsko gorivo sadrži snažne komponente za čišćenje koje:
• sprječavaju nastanak i uklanjaju naslage na motoru
• razbijaju i čiste štetne naslage na sustavu za ubrizgavanje goriva
• omogućuju optimalno raspršivanje goriva u komori za sagorijevanje
• smanjuju potrošnju goriva zbog manjeg pjenjenja
• smanjuju trenje između pokretnih dijelova motora zbog povećane mazivosti

Kontakt osobe za motorna goriva: Amina Pašović, Adil Halilović. 

Bitumen i mazut

U užem (tehničkom) smislu, bitumen je naziv za asfaltni bitumen, crnu, ljepljivu, čvrstu ili polučvrstu masu koja se sastoji od ugljikovodika i njihovih nemetalnih derivata; topljiva je u ugljikovom disulfidu, a nalazi se u prirodi ili se dobiva preradom nafte. Tehnički bitumen dobiva se kao ostatak destilacije ili rafinacije nafte ili je pak proizvod obrde naftnih derivata. Najveći se dio bitumena troši u cestogradnji za pravljenje asfaltnih puteva, aerodromskih pista i pločnika (cestovni bitumen) te u građevinarstvu za hidroizolaciju (temelja, zidova, krovova), oblaganje kanala hidroobjekata i drugo.

  1. CESTOVNI BITUMEN

    Cestovni bitumen (konvencionalni i polimerno modifikovani bitumeni) koristi se u gradnji puteva, kao vezivno sredstvo kamenih agregata u proizvodnji asfalta ili kao sirovina za proizvodnju bitumenskih emulzija.

  • Bitumen 20/30
  • Bitumen 35/50
  • Bitumen 50/70
  • Bitumen 70/100
  • Bitumen 160/220
  • PmB 45/80-65
  1. INDUSTRIJSKI BITUMEN

    Industrijski bitumen koristi se u proizvodnji izolacionih materijala koji se koriste u građevinarstvu.

  • Bitumen 85/25
  • Bitumen B-85/40
  • Bitumen 95/35
  • Bitumen 105/25
  1. LOŽ ULJE srednje LUS (do 1% sumpora)

    Gorivo koje se primjenjuje za izvore toplote u industriji i energetskim postrojenjima s mogućnosti predgrijavanja pri prijenosu, skladištenju i upotrebi.

Kontakt osoba za bitumen: Dino Pašović, Amer Kavazović.